امیر کریمی پور مدرس گیتار

امیر کریمی پور

نوازنده و مدرس گیتار

امیر کریمی پور از دهه ۸۰ تدریس گیتار را آغاز کرد. ایشان در دو دهه گذشته اجراها و ضبط های متعددی در سالن های کنسرت و استودیو ها داشته است. وی در زمینه ی آموزش گیتار به صورت حضوری و مجازی و انتقال مفاهیم به زبان انگلیسی به هنرجویان خارج از کشور نیز مهارت دارد.

در حال حاضر به عنوان مدرس ساز گیتار در آکادمی موسیقی شهرآوا فعالیت دارد.

دوره های آموزشی امیر کریمی پور

از دست ندهید!

آموزش گیتار – امیر کریمی پور

بدون امتیاز 0 رای
1,950,000 تومان
0
1,950,000 تومان

بیوگرافی

درباره امیر کریمی پور

امیر کریمی پور دارای مدرک کارشناسی رشته روان شناسی بالینی است. ایشان ساز گیتار را از سال ۷۸ و به صورت خودآموز شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ نزد استاد کاوه ناصحی شروع به فراگیری سبک فلامنکو کرد.
سپس با تکنیک های تخصصی و مطالب اساسی در موزیک فلامنکو آشنا و نواختن قطعاتی از نوازندگان برجسته و اساتید فلامنکوی اسپانیا ، مانند خوان مارتین ، پاکو پنیا ، خوان سرانو را فرا گرفت.
همچنین در محضر استاد ناصحی ریتم ها، کمپاس ها و دستگاه های فلامنکو را فرا گرفت. سپس ایشان با گذشت از این دوره ادامه موزیک فلامنکو را نزد استاد عزیز و نوازنده برجسته ،بهرام آقاخان ادامه داده و از سال ۱۳۸۲ مشغول به تدریس ساز گیتار شد.

نحوه آموزش امیر کریمی پور از پایه همراه با نت خوانی، درک ریتم و استفاده از مترونوم برای هنرجویان است. ایشان در طول سال های گذشته، اجراهایی به صورت تک نوازی و گروهی در فرهنگسراها، خانه هنرمندان و … داشته است.

گیتار پاپ
میزان مهارت 95%
گیتار فلامنکو
میزان مهارت 98%
گیتار کلاسیک
میزان مهارت 97%
تئوری موسیقی
میزان مهارت 93%
آدرس ایمیل

info@shahravamusic.ir

شماره تماس

021-88251222

اینستاگرام

Shahravmusic@

تلگرام

Shahravamusic@

سایر دوره های آموزشی

آخرین دوره های آموزش موسیقی شهرآوا